ΠΑΝΘΗΡΑΣ * 29

* Ιστοσελίδα Ενημέρωσης Της Μαχόμενης Αριστεράς Για Τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ * Για επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com * Οι δημοσιεύσεις δεν εκφράζουν και τις απόψεις της ιστοσελίδας * Αριστερά και Ενιαίο Μέτωπο Ενάντια στην Βαρβαρότητα*

Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

Στέφανος Κασσελάκης / Απαντά Στις Χυδαιότητες Του Κούγια - «Ο Αρμόδιος Εισαγγελέας Γνωρίζει Τι Πρέπει Να Πράξει»

 Ο Στέφανος Κασσελάκης

 

«Είμαι 100% περήφανος που προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα»

Αποστομωτική απάντηση στις ομοφοβικές χυδαιότητες του Αλέξη Κούγια δίνει ο Στέφανος Κασσελάκης, τονίζοντας ότι είναι υπερήφανος που προσπαθεί να στείλει «τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα».

 

«Με την παρουσία μου ως τώρα στη χώρα μας, για ένα πράγμα μπορώ να είμαι 100% περήφανος. Που προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα. Αυτές οι νοοτροπίες έδιωξαν τη γενιά μου από την χώρα. Και είναι καιρός η γενιά μου να κυβερνήσει και να φτιάξει τον τόπο μας» σημειώνει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ και προσθέτει:

«Ο αρμόδιος εισαγγελέας γνωρίζει τι πρέπει να πράξει. Με την πεποίθηση ότι η ελληνική δικαιοσύνη δεν εξαντλείται στο να αφήνει κακοποιητές ελεύθερους».

Ο Αλέξης Κούγιας είχε βγάλει νωρίτερα ανακοίνωση - μνημείο χυδαιότητας κατά του Στέφανου Κασσελάκη, με αφορμή την υπόθεση του Αποστόλη Λύτρα και την αντίδραση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ στις δηλώσεις του ποινικολόγου.

Πηγή : Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου