Είναι γνωστό σε όλους/ες ότι οι εργαζόμενοι/ες στη Θεσσαλονίκη όταν χρειάζεται να πάρουμε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για να πάμε στη δουλειά μας, υποφέρουμε. Το έχουμε ζήσει στο πετσί μας πόσο δύσκολο είναι το μεροκάματο ειδικά όταν βαφτίζεται οχτάωρο και είναι τελικά δεκάωρο. Όταν όμως χρειάζεσαι και 1-2 ώρες να περιμένεις το λεωφορείο, τότε ξοδεύουμε όλη μας την ημέρα στην εργασία.
Ειδικά με την πανδημία η κατάσταση έχει ξεφύγει και πλέον δεν έχουμε μόνο να αντιμετωπίσουμε τις καθυστερήσεις, αλλά βρίσκουμε μπροστά μας και τον κίνδυνο να κολλήσουμε κορωνοϊό στα γεμάτα λεωφορεία.
Και ενώ οι κυβερνώντες μας λένε πως δεν είχανε λεφτά να δώσουν για παραπάνω λεωφορεία, βλέπουμε στη Θεσσαλονίκη να βρίσκουνε λεφτά για να δώσουν. Όχι όμως για να λύσουν το πρόβλημα, αλλά για να το διαιωνίσουν πετώντας τα λεφτά στους εργολάβους του Μετρό και συνεχίζοντας τις δολοφονίες εργατών.
Έτσι, η κυβέρνηση με τις ευλογίες του Δημάρχου αντί να διατηρήσει τα Αρχαία στο Σταθμό Βενιζέλου, αποφάσισε να τα τεμαχίσει και να τα μεταφέρει. Αυτή η κίνηση έχει πολλούς χαμένους και μόνο έναν να κερδίζει. Πρώτον οι κυβερνώντες καθυστερούν το έργο και διαιωνίζουν την αρρωστημένη κατάσταση για τους εργαζόμενους/ες και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.
Αλλά τι τους νοιάζει; Θα αφήσουν οι κυβερνώντες και οι εργολάβοι ποτέ την Μερσεντές τους να πάνε 7 το πρωί με λεωφορείο στο εργοστάσιο όπως εμείς;
Δεύτερον,αυτή η κίνηση καταστρέφει την πολιτισμική κληρονομιά. Τη θυσιάζει για τα κέρδη του εργολάβου. Και εδώ ερχόμαστε στον έναν που κερδίζει. Δηλαδή τον εργολάβο.
Ο εργολάβος αντί να παραδώσει τους 12 σταθμούς μια ώρα αρχύτερα κάθεται πάνω στις αποζημιώσεις και μεταθέτει το έργο για το 2023 και βλέπουμε…
Γιατί οι 12 σταθμοί που έχουν ολοκληρωθεί κατασκευαστικά δεν δίνονται στους πολίτες;
Γιατί σε 12 σταθμούς οι εργολάβοι να κάθονται και να εισπράττουν αποζημιώσεις;
13,5 εκ. ευρώ έδωσαν πέρσι και άλλα 6,5 ετοιμάζονται να δώσουν φέτος! Όχι στα Λεωφορεία. Ούτε στα νοσοκομεία. Στους εργολάβους.
Δεν ξέρουμε τι χάρες χρωστά η κυβέρνηση, αλλά ας τις ξεπληρώσει από τα δικά της χρήματα.
Δεν έχει κανένα δικαίωμα να ξοδεύει τα δικά μας λεφτά, και να καταστρέφει τον πολιτισμό, προκειμένου να ικανοποιήσει ένα μάτσο εργολάβους.
Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και τους/τις εργαζόμενους/ες Αρχαιολόγους στον αγώνα τους να σωθούν τα Αρχαία και να ολοκληρωθεί επιτέλους το Μετρό Θεσσαλονίκης.
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Σ.Ε.ΒΙΟ.ΜΕ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου