Γιώργος Καραμέρος |
Το φαινόμενο με ανενεργές πολυσύχναστες γραμμές που εξυπηρετούν καθημερινά λεωφορεία όπως, το 304, το 305, το 308, το 320 και άλλα, έχει μετατραπεί σε σιωπηρό κανόνα και οι πολίτες δηλώνουν απερίφραστα πως το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της κυβέρνησης κατέστρεψε το μεταφορικό έργο του ΟΑΣΑ στην Ανατολική Αττική την ίδια ώρα που οι εργαζόμενοι-οδηγοί καταγγέλλουν πως παραμένουν σε συστηματική βάση απλήρωτοι για τουλάχιστον δύο μήνες κατά αδικαιολόγητα τρόπο, εφόσον εξυπηρετούνται οι οικονομικές απολαβές του αναδόχου, δηλ. των ΚΤΕΛ και της κοινοπραξίας με τουριστικά πρακτορεία.
Ο βουλευτής ζητάει από τον αρμόδιο υπουργό να απαντήσει αν υπάρχει σαφής εικόνα για το πότε ο ΟΣΥ θα είναι σε θέση να αγοράσει πολλά από τα λεωφορεία των υφιστάμενων συμβάσεων για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μεταφοράς των πολιτών στην Ανατολική Αττική αλλά και πότε θα ολοκληρωθεί η εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών της Αττικής αλλά και τι σχεδιάζει ως προς την επέκταση - αλλά με νέα σύμβαση - της τρέχουσας συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ, η οποία λήγει στις 28 Απριλίου.
Ο Γιώργος Καραμέρος προέβη στην εξής δήλωση σχετικά:
Η Ανατολική Αττική έμεινε σήμερα χωρίς λεωφορεία λόγω της αποχής των οδηγών, οι οποίοι καταγγέλλουν πως δεν έχουν πληρωθεί. Στην πλειονότητά τους δεν έχουν λάβει τους μισθούς τους από τα τέλη του `23. Οι εργαζόμενοι είναι υπάλληλοι ανάδοχης εταιρείας και όχι του ΟΑΣΑ. Και αυτό χάρη στην ιδιωτικοποίηση των λεωφορείων εδώ στην Ανατολική Αττική.
Απέχουν λοιπόν οι οδηγοί και οι γραμμές της Ανατολικής Αττικής δεν λειτουργούν. Η 304, η 305, η 308, η 320 και άλλες, με αποτέλεσμα συμπολίτες μου να βρίσκονται από το πρωί στις στάσεις κάτω από τη βροχή και το λεωφορείο να μην έρχεται χωρίς να γνωρίζουν γιατί. Να γνωρίζουν λοιπόν ότι αυτό συμβαίνει γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη διέλυσε τις συγκοινωνίες στην Ανατολική Αττική, διέλυσε τον ΟΑΣΑ και έδωσε το μεταφορικό έργο σε ΚΤΕΛ, σε ιδιώτες.
Κάποιοι δεν πληρώνουν τους οδηγούς και τα λεωφορεία δεν βγαίνουν στους δρόμους. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της ιδιωτικοποίησης. Καλούμε να παραιτηθεί τη διοίκηση του ΟΑΣΑ και ο κύριος Σταϊκούρας, ο Υπουργός Μεταφορών-Υποδομών, θα μας απαντήσει στη Βουλή τι σκοπεύει να κάνει από εδώ και πέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου