ΚΑΤΩ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ, ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.
ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ – Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ
- Να πληρώσουν οι ένοχοι. Καμιά συγκάλυψη, καμία ανοχή.
- Εθνικοποίηση χωρίς αποζημίωση, με εργατικό-λαικό έλεγχο των σιδηροδρομικών εταιρειών εδώ και τώρα. Έξω η Hellenic Railway
- Αποκλειστικά δημόσιος, ασφαλής, φτηνός σιδηρόδρομος για τις ανάγκες της κοινωνίας.
Η ασύλληπτη τραγωδία των Τεμπών δεν ήταν ΑΤΥΧΗΜΑ! Είναι ένα ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ της άθλιας κυβέρνησης της ΝΔ και της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ που με βάση τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ξεπούλησαν, απέλυσαν, διέλυσαν τον ΟΣΕ και το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να τον μετατρέψουν από την «πιο ζημιογόνα σιδηροδρομική εταιρεία της Ευρώπης» (Κ Χατζηδάκης) σε «κερδοφόρα» με στόχο την ιδιωτικοποίησή τους, προτάσσοντας τους ισολογισμούς απέναντι στις ανθρώπινες ζωές, τα κέρδη απέναντι στην ασφάλεια και τις υπηρεσίες στον λαό..
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε το 2017 έναντι πινακίου φακής -45 εκατ. ευρώ- στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane Group. Την απόφαση έλαβε η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ενώ η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ ήταν βασικός στόχος της ΕΕ και του ΔΝΤ και «μνημονιακή υποχρέωση».
Τη στήριξαν και οι άλλες «υπεύθυνες δυνάμεις», η ΝΔ και το ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ, στο πλαίσιο της πολιτικής της «απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που οδήγησε στην διάσπαση της πάλαι ποτέ μεγάλης κρατικής εταιρείας του ΟΣΕ σε μικρότερες (ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ κ.ο.κ.), προκειμένου να μπορούν να ιδιωτικοποιηθούν και να ξεπουληθούν ευκολότερα.
Η ΝΔ αφότου έγινε κυβέρνηση, συνέχισε να επιδοτεί τους νέους ιδιοκτήτες με δεκάδες εκατομμύρια ετησίως, προκειμένου να παραμείνουν κερδοφόροι, αδιαφορώντας για τις συνεχείς καταγγελίες των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους σχετικά με την δραματική έλλειψη προσωπικού και μέτρων ασφαλείας. Αντ’ αυτών, οι αρμόδιοι συνέχιζαν τις απολύσεις και τις περικοπές προσωπικού, το τσάκισμα των εργατικών δικαιωμάτων, την εντατικοποίηση, την ουσιαστική κατάργηση κάθε μέτρου ασφάλειας, με στόχο την «μείωση του κόστους» (που την βάφτισαν «εξυγίανση») και της ιδιωτικοποίησης.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΙΤΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Δυο ολόκληρα χρόνια πανδημίας την λαϊκή υγεία την υπεράσπισε το ΕΣΥ, που η κυβέρνηση κάνει τα πάντα για να απαξιώσει και να συντρίψει σε όφελος των κλινικαρχών. Η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, η κυριαρχία των ιδιωτικών εταιρειών και το χρηματιστήριο της ενέργειας οδήγησαν στο πανάκριβο ρεύμα για τον λαό και την εκτίναξη των κερδών για τις εταιρείες!! Θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν το νερό, τα βουνά, τις θάλασσες τα πάντα!!
ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΟΙ «ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ. ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ.
Αυτό το έγκλημα δεν πρέπει να μείνει αναπάντητο. Σε μια χώρα όπου παντού υπάρχουν κάμερες και όλα παρακολουθούνται, οι μηχανοδηγοί των τρένων οδηγούν στα «τυφλά». Σε μια χώρα που δίνονται δισεκατομμύρια για Ραφάλ και φρεγάτες, ενώ προσλαμβάνονται χιλιάδες αστυνομικοί, λείπουν γιατροί, μηχανοδηγοί, δάσκαλοι!
Η οδύνη της για τις χαμένες ζωές να γίνει συνείδηση και αγώνας.
Απαιτούμε:
- Κρατικοποίηση χωρίς αποζημίωση, με εργατικό και λαικό έλεγχο όλων των σιδηροδρομικών εταιρειών. Έξω τώρα η Hellenic Railway. Ενιαίος δημόσιος οργανισμός των συγκοινωνιών ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων που προωθεί η ΕΕ. Δημόσιες, ασφαλείς, φτηνές συγκοινωνίες για τον λαό. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
- Να πληρώσουν οι ένοχοι: Οι κυβερνήσεις που διέλυσαν τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες της χώρας, το ιταλικό μονοπώλιο-ιδιοκτήτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
- Έξω η επιχειρηματική λογική του κέρδους. Οι συγκοινωνίες, οι μεταφορές, την υγεία, η παιδεία, το ρεύμα, το νερό είναι δημόσια αγαθά και ανήκουν σε όλους. Δεν είναι ατομική ιδιοκτησία κανενός.
ΜΟΝΟ Ο ΛΑΟΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ! ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου