
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ
«Κάτω τα χέρια από το Γήπεδο της Πρόνοιας! Να μείνει κοινόχρηστος χώρος. Όχι πάρκινγκ επιχειρηματικών συμφερόντων», απαιτεί η «Λαϊκή Συσπείρωση» Περιστερίου.
Στην αυριανή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αναμένεται η συζητηθεί η έγκριση τροποποίησης του ρυμοτομικού σχεδίου για να μετατραπεί το γήπεδο της Πρόνοιας επί της οδού Θηβών, «το γήπεδο στο οποίο ξεκίνησε η Ιστορία του Γυμναστικού Συλλόγου Περιστερίου, σε υπόγειο πάρκινγκ!», όπως σημειώνει, προσθέτοντας πως «στήριξε και θα συνεχίσει να στηρίζει τους κατοίκους να σταματήσουν την προσπάθεια άλλος ένας ελεύθερος χώρος να γίνει πηγή κερδοφορίας και ανταποδοτικότητας.
«Ότι και να λέει η Διοίκηση Παχατουρίδη, το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα μεγαλώσει», σημειώνει, καθώς: «Όποιος ρίξει μια ματιά σε μελέτες συγκοινωνιολόγων θεωρούν ότι τα συγκεκριμένα “έργα” όχι μόνο δεν δίνουν λύση στο πρόβλημα αλλά το διογκώνουν, καθώς ένα υπόγειο γκαράζ προσελκύει 3 έως 5 (κατά άλλους 5 έως 10) φορές περισσότερα αυτοκίνητα από όσα μπορεί να φιλοξενήσει! Για παράδειγμα, ένα υπόγειο γκαράζ 500 θέσεων θα προσελκύει ημερησίως, στην καλύτερη περίπτωση, 1.000 αυτοκίνητα, εκ των οποίων το πολύ τα μισά θα παρκάρουν στο γκαράζ, ενώ τα υπόλοιπα θα αναζητούν θέσεις στάθμευσης στους γύρω δρόμους επιβαρύνοντας κυκλοφοριακά την περιοχή».
«Υπόγειο πάρκινγκ σημαίνει χαράτσια και παρκόμετρα», σημειώνει ακόμη, καθώς όπως εξηγεί: «Είναι γνωστό ότι γύρω από τα διάφορα πάρκινγκ ακολουθούν... τα χαράτσια της ελεγχόμενης στάθμευσης. Το τέλος στάθμευσης σε καθένα από αυτά τα γκαράζ διαμορφώνεται, προς το παρόν, σε 6 € για την πρώτη ώρα, από 1 € για κάθε μια από τις επόμενες δύο και από κει και μετά σε 0,5 € για κάθε επιπλέον ώρα! Δηλαδή, για τους τυχερούς που δουλεύουν οκτάωρο (και όχι 13ωρο), ένας εργαζόμενος θα είναι υποχρεωμένος να πληρώνει πάνω από 10€/ημέρα!!! Και επειδή δεν μπορεί να ξεφύγει ούτε ...ευρώ θα ξεφυτρώσουν και παρκόμετρα (γι’αυτό άλλωστε πάγια επιδίωξη της διοίκησης Παχατουρίδη είναι η επανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας)».
Η μία άλλη πλευρά στην οποία εστιάζει είναι αυτή της ανταποδοτικότητας: «Εμείς θα πληρώσουμε διπλά και τρίδιπλα. Το πάρκινγκ σκοπεύουν να κατασκευαστεί με τις γνωστές “τιμές” που χρεώνονται από τις κατασκευαστικές εταιρείες στις οποίες ανατίθενται η διαχείριση του έργου. Ο ιδιώτης επενδυτής με τις γνωστές ΣΔΙΤ ή ο κρατικός επενδυτής που λέγεται Δήμος Περιστερίου - ΑΕ θα αναλάβει την εκμετάλλευση του έργου και το κίνητρο του θα είναι το κέρδος και η εκμετάλλευση ακόμα και της πιο μικρής γωνιάς της πόλης. Ο λαός του Περιστερίου θα δει τα δημοτικά τέλη και φόρους να αυξάνονται», αναφέρει.
Επίσης, προειδοποιεί ότι «η ζωή των κατοίκων θα επιβαρυνθεί υγειονομικά», αφού: «Είναι γνωστό ότι τα γκαράζ διαταράσσουν τη σχέση αέρα-εδάφους-υπεδάφους, αυξάνουν τα πλημμυρικά φαινόμενα. Ταυτόχρονα, τα υπόγεια γκαράζ λειτουργούν και σαν βιομηχανίες ρύπων βενζολίου και μολύβδου, επιβαρύνοντας έτσι την ήδη επιβαρυμένη ατμόσφαιρα. Κατασκευαζόμενα σε ελεύθερους δημόσιους χώρους, τους περιορίζουν και τους υποβαθμίζουν λόγω των αναγκαίων επιφανειακών εγκαταστάσεών τους (είσοδοι-έξοδοι, ανελκυστήρες, εξαερισμοί)».
«Και ας μην γελιόμαστε: για όσο διάστημα θα διαρκέσουν οι εργασίες, το γήπεδο δε θα υπάρχει καν. Για μήνες ή χρόνια, ο χώρος θα είναι εργοτάξιο – ένας κρανίου τόπος με μπετά, γερανούς και εκσκαφές, χωρίς γήπεδο, χωρίς αθλητικές δραστηριότητες, χωρίς τα παιδιά και τη νεολαία. Ακόμη κι όταν ολοκληρωθεί, τίποτα δεν θα θυμίζει τον ανοιχτό, ζωντανό χώρο που γνώριζαν οι κάτοικοι και οι φίλαθλοι του Περιστερίου», σχολιάζει η «Λαϊκή Συσπείρωση», συμπληρώνοντας:
«Υπάρχει εμπειρία. Τα παραδείγματα για όσες πλατείες στην Αθήνα χρησιμοποιήθηκαν για υπόγειες εγκαταστάσεις είτε σταθμών του Μετρό, είτε υπόγειων χώρων στάθμευσης είναι χαρακτηριστικά: Η Πλατεία Ομονοίας είναι ανοσιούργημα! Η Πλατεία Κοτζιά αποτελεί μια τσιμεντένια έκταση με θερμοαπορροφητικές πλάκες! Η Πλατεία Κοραή είναι ένας τσιμεντένιος πεζόδρομος με καθόλου πράσινο! Η Πλατεία Κλαυθμώνος μετά την κατασκευή του υπόγειου γκαράζ έχει μόνο ελάχιστο γκαζόν! Το ίδιο η πλατεία Κάνιγγος, η πλατεία Γουδί, η πλατεία Αιγύπτου και άλλες.
Πράσινο και αθλητισμός για τους κατοίκους. Αξίζει να παλέψουμε για να μείνει το οικοδομικό τετράγωνο 666 ως "Κοινόχρηστος χώρος", να μείνει το ιστορικό γήπεδο της Πρόνοιας και των ακαδημιών του ΓΣΠ, ο ανοιχτός και ζωντανός που γνωρίζουμε.
Ταυτόχρονα διεκδικούμε:
- Να ενισχυθεί το δίκτυο δημοσίων συγκοινωνιών με κρατική χρηματοδότηση και προσλήψεις ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση στους σταθμούς του Μετρό.
- Μα γίνουν διανοίξεις δρόμων με σκοπό τη δημιουργία κεντρικών αρτηριών που θα βοηθήσουν στη αποσυμφόρησης της κυκλοφορίας.
- Να λειτουργήσουν δημοτικοί χώροι στάθμευσης με δωρεάν χρήση σε κατάλληλα μέρη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου